donderdag, september 07, 2017

Christmas Cards & Winners

 Two Christmas cards, made with Darkroom Door stamps.  

 Twee kerstkaarten gemaakt met Darkroom Door stempels.

 I stamped the Fine Baubles and words with black Archival ink.  Traced the stamped image with masking fluid and let it dry.  Then I watercolored the background and baubles, using Distress inks.
De kerstballen en tekst werden met zwarte Archival inkt gestempeld.  Daarna gebruikte ik maskeervloeistof over de gestempelde lijnen en liet alles goed drogen.  De achtergrond en kerstballen werden met Distress inkten en een penseel ingekleurd.

  I rubbed off  the the masking fluid and covered the baubles with masks before I stamped the Scratches Texture stamp with Distress Ink Pine Needles.
Eens alles goed droog was heb ik de maskeervloeistof weggewreven en de kerstballen met een maskertje bedekt om de Scratches Texture stempel met Distress inkt Pine Needles af te drukken.

Darkroom Door stamps

I used:
Darkroom Door Stamp Sets:  Fine Baubles, Stitched Christmas
Darkroom Door Texture Stamp:  Scratches
Archival Inkpad:  Jet Black
Distress Inkpads:  Pine Needles, Mowed Lawn, Candied Apple
Sennelier Masking Fluid
Tonic Paper Distresser
Black Pen

*****
And now it is time to announce the winners of the Fine Baubles Stamp sets.  Thank all for the super nice comments on the giveaway.
En dan is het tijd om de winnaars van de Fine Baubles stempelsets bekend te maken.  Dank je wel allemaal voor de leuke reacties bij de giveaway.




Congratulations Linda and Nele.  Please send me your mailing address.  I'll send the stamps as soon as possible.
Gefeliciteerd Linda en Nele.  Sturen jullie me aub jullie adres, dan komen de stempels snel naar jullie toe.

9 opmerkingen:

  1. Hé, wat lees ik hier voor leuk nieuws... Héél blij met de stempels, hoor. Binnen een paar weken gaan we met de Kalligrafilles kerstkaaren maken; ik weet al welke stempels ik erbij wil gebruiken! De kaarten die jij hier toont, zijn ook weer prachtig. Een hele dikke dankjewel voor de stempelset en de vele inspiratie die ik hier telkens weer vind.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren samen! De 'krassen' doen het goed op de achtergrond. Mooi ook die witte accenten bij de tekst. Twee superleuke kerstkaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I really like these cards. I wish I would start my Xmas cards this early....no chance.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kerstkaartjes, ze zijn prachtig! En ik vind je stap-voor-stap foto's en begeleidende info zo fijn, daar leer ik van!! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames en dank je Godelieve voor de kans om dit te winnen.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oohhh Godelieve! Ik ben blij!!!bedankt om deze kans te organiseren! Ik kijk er al naar uir hoor!groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.