woensdag, september 06, 2017

Before & After #13

 After I had finished yesterday's card, I spritzed water onto the Butterflies background stamp and stamped it twice with the leftover ink, creating a soft background for the black flowers and words.
Nadat ik gisteren mijn kaart gemaakt had, vernevelde ik water over de Butterflies achtergrondstempel, en kon hem zo nog 2 keer afdrukken.  Zo kreeg ik een pastel achtergrond voor de zwarte bloemen en tekst.

 Inking all butterflies with Distress Markers was a lot of work.  So I was happy to have two more quick and easy backgrounds.  I overstamped the butterflies lightly with black ink. 
Alle vlinders beïnkten met Distress markers was een hele klus gisteren.  Dus ik was wel tevreden met deze 2 supermakkelijke achtergronden.  Ik overstempelde de vlinders lichtjes met zwarte inkt.

 Words and flowers were stamped with black Archival ink.

 Tekst en bloemen werden met zwarte Archival inkt gestempeld.

 Darkroom Door stamps
Darkroom Door Background Stamp: Butterflies
I used:
Darkroom Door Stamp Sets:  Happy Birthday, Thank You, Wildflowers Vol 1
Darkroom Door Background Stamp:  Butterflies
Distress Markers
Archival Inkpad:  Jet Black
Black Pen

4 opmerkingen:

  1. Jee, ook deze zijn prachtig al vind ik de eerste wel echt de allermooiste.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the soft, dreamy look of these beautiful, 2nd and 3rd impression backgrounds. These cards are absolutely gorgeous - I think I like them even more than the original project :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kaarten zijn prachtig. Die zachte kleuren van de tweede en derde afdruk zijn echt perfect als achtergrond.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er weer prachtig uit, Godelieve.
    Als je de vlinders zo mooi kleurt met verschillende kleuren, dan heeft de kaart eigenlijk niets meer nodig.
    Mooi hoor❤️
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.