donderdag, augustus 25, 2016

Congrats - Gefeliciteerd

 I found this stamped and colored image while cleaning my craft space.  The stamp was a freebie by Craft Stamper magazine.  I looked for some matching colors in my box of scraps, cut the piece to the same size.  Makes a quick & easy card.

Bij 't opruimen in mijn stempelhok vond ik dit gestempeld plaatje, het was al ingekleurd.  In mijn restjesdoos zocht ik wat bijpassende stukjes papier die ik in hetzelfde formaat uitsneed.  Zo heb je snel een kaartje klaar :)

I used:
Stamps:  Craft Stamper freebie;  Different Colors Gefeliciteerd

4 opmerkingen:

  1. What a great way to use the free stamp. I tried several ways of using it but none looked as I'd hoped, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat dit de weg vond naar een kaart, supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, een prachtig idee om zo'n gratis stempel te gebruiken, heel mooie kaart ! Heb zojuist je andere creaties bewonderd, super, heb weer wat gemist, terwijl ik met verlof was ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love coming to your blog~always inspired:) Beautiful card!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.