vrijdag, juli 27, 2007

Card Box - template and how to...

Several people asked me about measurements, tools, instructions about the card box I made. You can see the box in a previous post. So I made a template you can use, the link is at the end of this post.
This photo shows the super simple tools I used: an embossing tool to make the creases, a kraft knife, a paper piercer, jump rings, brad, ribbon.
I can't give exact dimensions, because it depends on the cards you're making the box for. I've measured my pile of cards, and made the bottom part a little bit larger. The hight of the pile is the dimension you need for the A part on the downloadable template. I used 2 sheets of Bazzill cardstock. Instructions are on the template too.
Verschillende mensen vroegen me naar de afmetingen, gereedschap en instructies voor de kaartendoos uit een vorige post. Ik heb een schema gemaakt, de link staat onderaan deze post.
Op de foto zie je het super simpel gereedschap dat ik gebruikt heb: een embossingpen voor scherpe vouwen, een breekmes, een priem, ringen, splitpen, lint. Ik kan de juiste afmetingen niet geven, want die zijn afhankelijk van de kaarten die je in de doos wil stoppen. Ik heb mijn stapel kaarten opgemeten, en de bodem een beetje groter gemaakt. De hoogte van de stapel is de afmeting A die je op het schema ziet. Ik heb 2 vellen Bazzill cardstock gebruikt. Instructies staan op het schema.

7 opmerkingen:

  1. Wat ben jij weer heavy bezig meiske en zo 'n leuke dingen die je weer tevoorschijn tovert...Doe vooral voort!!

    Dikke XXXXX Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks Godelieve! You are just an awesome person!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you Godelieve, that was very nice of you to do!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastic, Godelieve - I'm definitely going to have a go at this project

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.